فروشگاه اینترنتی نی نی لند اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیسمونی ، لوازم کودک و مادر ارائه دهنده برترین برندهای سیسمونی
فروشگاه سیسمونی
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 13:27

مجموعه فروشگاه های نی نی لند، در پی سهولت در خدمات رسانی به اقصی نقاط کشور راه اندازی شده است، نی نی لند نتیجه 12 سال تجربه فعالیت حرفه‌ای در این حوزه می‌باشد. نی نی لند افتخار دارد که توانسته برترین، لوکس‌ترین برندهای دنیا به همراه بهترین قیمت‌ها را در یک مجموعه جهت ارائه به کودکان ایران‌زمین فراهم کند. مهم ترین اصل در مجموعه مانی‌نی لند عرضه کالاهای با کیفیت و دارای استانداردهای بین‌المللی می‌باشد.

نی نی لند ولیعصرخیابان ولیعصر بالاتر از پل همت سمت راست،پلاک 2399

 

021-88646044


021-88190991


021-88190992

 

https://goo.gl/maps/RESCn2pVeAiLRXMv5



:: برچسب‌ها: سیسمونی , خرید سیسمونی , فروشگاه سیسمونی,
لوازم کاشت ناخن
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 12:30

فروشگاه لوازم کاشت ناخن (مونو نیل MonoNail)

افتخار داریم در زمینه تخصصی محصولات ناخن و اسپا امروزه بهترین محصولات را فراهم کرده و با مناسب ترین قیمت به دست همکاران عزیز در سراسر جهان برسانیم.  اصالت و کیفیت محصولات خود را تضمین می نماید.

#سوهان برقی ناخن #لوازم کاشت ناخن منوچهری #لاک ژل

https://nail-shop.ir

https://goo.gl/maps/XaDCGG1Z96VXATS99

 



:: برچسب‌ها: لوازم کاشت ناخن,
فروشگاه اسباب بازی
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 11:17
نی نی لند عرضه کننده انواع اسباب بازی کودک و نوزاد از بهترین برندهای روز دنیا فروش آنلاین + فروش حضوری در شعب فروشگاه نی نی لند ، قبل از خرید اسباب بازی باید بدانید که، چه اسباب بازی مناسب کودک شماست؟

خرید اینترنتی اسباب بازی

تمامی والدین پیش از خرید هر نوع اسباب بازی باید به سن و توانایی های کودک خود توجه کنند. ما به شما کمک می کنیم تا بتوانید اسباب بازی متناسب با سن نوزاد خود را تهیه کنید. در ادامه با در نظر گرفتن دوره سنی کودک زیر یک سال و همچنین نقاط عطف رشد او، اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می دهیم تا بتوانید پیش از خرید اسباب بازی مطالعه کرده باشید.

اسبا بازی


نوزاد یک ماهه قبل از اینکه یاد بگیرد چیزی در دست بگیرد یا بنشیند، ترجیح می دهد آن را ببیند یا صدای آن را بشنود. در سن یک ماهگی دید نوزاد تار و نامفهوم است  البته در ماه اول نوزاد فقط فاصله حدود 30 سانتی متری را به درستی می بیند، نوزاد در یک ماهگی می تواند صورت اطرافیان و صورت شما را تشخیص دهد. او در این سن از دیدن عکس های بزرگ چهره ها لذت می برد.

طرح هایی با کنتراست بالا و رنگ های روشن توجه نوزاد را جلب می کند، زیرا این تصاویر را راحت تر می بینند. نوزاد در این سن به موسیقی ملایم و آرام واکنش خوبی نشان می دهد. برای نوزاد تا سن یک ماهگی وسایل و اسباب بازی هایی که به آرامی تکان می خورند، همچنین صدای آرام یا موسیقی ملایمی دارند نسبت به اسباب بازی های ثابت و بدون صدا، لذت بخش تر و سرگرم کننده تر هستند.( #اسباب بازی فکری #اسباب بازی پسرانه ارزان #اسباب بازی دخترانه شیک #خرید اینترنتی اسباب بازی برای کودک یک ساله #خرید اسباب بازی).

 

  1. عروسک پولیشی: دید نوزاد نزدیک بین است پس هر وسیله یا اسباب بازی که در معرض دید او حرکت کند توجه او را جلب کرده و آن را دوست دارد. او در این سن نمی تواند برای مدتی هر چند کوتاه چیزی در دست خود نگه دارد اما با ضربه زدن به چیزهایی که دوست دارد، علاقه خود را به آنها نشان می دهد.
  2. اسباب بازی موزیکال یا جعبه موسیقی: موسیقی یکی از بهترین روش ها برای آرام و سرگرم کردن نوزاد یک ماهه تا سه ماهه است. انواع موسیقی (خیلی پر سر وصدا) برای او پخش کنید و واکنش او را نسبت به موسیقی های گوناگون ببینید.
  3. موبایل: گوشی های موبایل بعد جدیدی از زندگی را به نوزاد نشان می دهند. موبایلی انتخاب کنید که کنتراست بالای رنگ و شکل داشته باشد. معمولا نوزاد یک تا سه ماهه نسبت به انواع موبایل که موسیقی پخش می کند علاقه بیشتری نشان می دهند. بهتر است، برای حفظ امنیت گوشی موبایل را دور از دسترس نوزاد قرا دهید. موبایل اشعه های مضر و خطرناک دارد، بنابراین آن را مستقیما در کنار نوزاد قرار ندهید یا بالای سر آنها در گهواره آویزان نکنید. موبایل را به گونه ایی که در معرض دید نوزاد قرار گیرد از سقف آویزان کنید.
  4. آیینه نشکن: گرچه نوزاد یک ماهه تا سه ماهه نمی تواند تشخیص دهد تصویری که در آینه می بیند خود او است ولی تصویر و حرکاتی که می بیند توجه او را جلب می کند. ممکن است از سه ماهگی به بعد متوجه برقراری ارتباط بین خود و نوزاد شوید. همچنین ممکن است او به تصویر خود در آینه لبخند بزند. هنگام عوض کردن پوشک یا غذا دادن به نوزاد می توانید نزدیک او یک آینه قرار دهید تا سرگرم شود و گریه نکند.
  5. کتاب پارچه ای با تصاویر بزرگ و پررنگ: کتاب های نرم با تصاویر بزرگ و قابل تشخیص، مخصوص نوزاد طراحی شده است. کتاب را در کنار او قرار دهید تا بتواند تصاویر کتاب را ببیند. با وجود اینکه سن او کم است داستان یا شعر را برای او با صدای بلند بخوانید. 
  6. اسباب بازی متحرک و کوکی: اسباب بازی های نرمی که هنگام فشار دادن کلیدهای آن ، حرکت می کند، می لرزد و موسیقی پخش می کند جزء اسباب بازی های مورد علاقه نوزاد یک تا سه ماهه است. صدایی که این اسباب بازی ها تولید می کنند هوشیاری نوزاد را نسبت به عملکرد دست های او بالا می برد.
  7. جغجغه مچی یا جورابی: جغجغه های نرم و کوچکی را به مچ دست یا قوزک پای نوزاد یک تا سه ماهه خود وصل کنید. می توانید از جوراب هایی استفاده کنید که داخل آنها جغجغه وجود دارد. با وجود این جغجغه ها نوزاد برای مدت طولانی سرگرم و ساکت است. او با هر تکانی که به دست و پای خود می دهد، صدای جدیدی می شنود و همین برای او بسیار جالب است.
  8. آویز موزیکال: نوزاد عاشق موسیقی های آرام است، بنابراین آویز موزیکال و جغجغه دار را در بالای سر نوزاد و جایی که می خوابد آویزان کنید تا هم حرکت آن را ببیند و هم صدای آن را بشنود. اگر آویز نزدیک گهواره یا تخت او آویزان باشد، معمولا عادت می کند پیش از خواب برای چند دقیقه به آن نگاه کند. می توانید هر چند وقت یک بار نوزاد خود را بلند کنید تا خودش زنگوله ها و جغجغه های آن را به صدا در آورد.

( فروشگاه اسباب بازی در تهران  -  فروشگاه اسباب بازی پسرانه  -  فروشگاه اسباب بازی چوبی  -  فروشگاه اسباب بازی تهران  -  بهترین فروشگاه اسباب بازی  -  بزرگترین فروشگاه اسباب بازی )



:: برچسب‌ها: دیجی کالا اسباب بازی پسرانه, اسباب بازی فکری , اسباب بازی ایرانی , فروشگاه اسباب بازی در تهران , اسباب بازی پسرانه ارزان , خرید اینترنتی اسباب بازی برای کودک یک ساله , اسباب بازی دخترانه شیک , خرید اینترنتی اسباب بازی دخترانه,
اونت استورایران
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 14:27

اونت استورنام یک شرکت تولید کننده لوازم کودک و نوزاد در انگلستان می باشد.

اونت استور

فیلیپس اونت طیف متنوعی از محصولات کودک و مادر را با بالاترین استاندارد ها و کیفیت عرضه می کند و به جرات میتوان گفت یکی از محبوب ترین برندها ی لوازم نوزاد میباشد . نی نی لند عرضه کننده کلیه محصولات اونت استور میباشد. فروش به صورت حضوری و آنلاین در شعب نی نی لند. 

اونت نخستین کمپانی بود که سرشیشه های مخصوص سیلیکونی ویژه بدون بو مزه را برای شیشه شیرهای خود تولید و بکار برد و بدلیل عملکرد عالی این سرشیشه ها و اهمیت سرشیشه بعنوان قطعه ای که درون دهان نوزاد قرار میگیرد و باید بهترین عملکرد را داشته باشد ، شیشه شیرهای اونت توانستند محبوبیت کم نظیری در بین مادران و کودکان ایجاد کنند و برند شماره 1 یی تبدیل شوند که مادران در سراسر جهان به یکدیگر توصیه می کنند.

فیلیپس اونت طیف متنوعی از محصولات کودک و مادر را با بالاترین استاندارد ها و کیفیت عرضه می کند . این محصولات شامل شیشه شیرهای ضدنفخ ، سرشیشه  اونت مشابه سینه مادر و عادی ، شیردوش دستی و برقی ، لوازم شیردهی ، انواع پستانک ارتدنسی ، مجموعه های کامل شیردهی ، لیوان های کودک در شکل های گوناگون ، ظروف غذاخوری و متعلقات ، لوازم مراقبت از کودک مثل مانیتورها یعنی دوربین و پیجر ، استریلایزرها ، غذاسازها ، گرمکن شیشه شیر و ....

نی نی لند عرضه کننده کلیه محصولات اونت استور از جمله : شیشه شیر - سرشیشه - پستانک - شیردوش - لیوان آموزشی کودک و ... فروش به صورت حضوری و آنلاین در شعب نی نی لند. 

کوچکترین جزئیات بزرگترین تفاوت ها را رقم می زنند  توجه ویژه اونت به جزئیات ، تمرکز بر کیفیت محصولات تولیدی خود ، پرهیز از گسترش بی حساب طیف محصولات و فوکوس بروی داشتن بهترین عملکرد منجر به این گشته که محصولات تولیدی این کمپانی نسبت به رقیبان خود در سطح جهان در جایگاه ممتازی قرار گرفته و از منظر کارشناسان و مادران در سطح جهان اکثر محصولات فیلیپس اونت در زمره 3 برند برتر دنیا و اغلب برند 1 قرار می گیرند.

نوآوری برای شما این یکی از شعارهای اصلی فیلیپس اونت هست .اونت اولین کمپانی بود که استریلایزرهای کودک را بدین سبک طراحی و تولید نمود چه دستگاه استریل چه محفظه های استریل مایکروویو یا اونت نخستین کمپانی بود که سیستم شیردوش ها را مورد بازنگری قرارداد و شیردوشی تولید نمود که بهترین عملکرد و رضایت را در بین مادران ایجاد کرده است.



:: برچسب‌ها: اونت, اونت استور, اونت استور ایران, برند اونت, دندان گیر اونت, سرشیشه اونت, شیشه شیر اونت, فیلیپس اونت, لیوان آموزشی اونت, پستانک اونت,
کالسکه
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 11:27

کالسکه

کالسکه نوزادیکی از مهم‌ترین وسایل حمل‌ونقل کودک است که می‌تواند به بهترین دوست برای پدر و مادر تبدیل شود! البته به شرطی که مطابق با نیاز کودک و سبک زندگی والدین انتخاب شود. خرید یک کالسکه نامناسب بدون آگاهی از گزینه‌های موجود در بازار، نه‌تنها زندگی کودک و والدین را تسهیل نمی‌کند بلکه می‌تواند به وسیله‌ای دردسرساز تبدیل شود. کالسکه، فضایی است که نوزاد اوقات زیادی را در آن می‌گذراند؛ بنابراین باید با دقت بالا و راهنمایی کامل خریداری شود تا علاوه بر حفظ امنیت و سلامتی کودک، زندگی پدر و مادر را آسان‌تر کند. برای خرید کالسکهمناسب نیازی نیست حتماً جیب خود را خالی کنید! فقط کافی است اهدافتان از خرید کالسکهو اولویت‌هایتان را مشخص کرده و بعد نسبت به خرید اقدام کنید.

ست کالسکه لاکچری inglesina مدل classica

https://niniland-shop.com

 

https://niniland-shop.com

 

https://niniland-shop.com

 

https://niniland-shop.com

 



:: برچسب‌ها: کالسکه , خرید کالسکه , کالسکه و کریر , قیمت کالسکه ,
سر شیشه اونت
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 15:44

سر شیشه اونت SCF654/27

سرشیشه اونت ۴ سوراخ سر شیشه شیر اونت نچرال - سرشیشه چهار سوراخه اونتسرشیشه اونت دیجی کالا - سرشیشه اونت سه سوراخ - سرشیشه اونت جریان متغیر - سرشیشه اونت سه سوراخه - سرشیشه اونت صفر

 

https://niniland-shop.com

 



:: برچسب‌ها: سرشیشه اونت ۴ سوراخ , سر شیشه شیر اونت نچرال , سرشیشه چهار سوراخه اونت , سرشیشه اونت دیجی کالا , سرشیشه اونت سه سوراخ , سرشیشه اونت جریان متغیر , سرشیشه اونت سه سوراخه , سرشیشه اونت صفر,
کالسکه میما مدل xari
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 17:3

کالسکه میما مدل xari

کالسکه از جمله وسایل کودک است که در بیرون از منزل ، گردش و سفر کاربرد بسیاری دارد و آسودگی خیال و راحتی را برای پدرها و مادران فراهم میکند کالسکه میما قابل تنظیم میباشد(زاویه خواب کامل) . ویژگی منحصر بفرد این کالسکه چرخهای آن است که بسیار انعطاف پذیر است که در مسیرهای ناهموار نیز کودک راحت است.

کالسکه میما

کالسکه میما 

http://niniland-shop.com

کالسکه mima



:: برچسب‌ها: کالسکه , کالسکه میما , کالسکه mima , کالسکه لاکچری , محصولات mima,
شیشه شیر ۲۷۰ml طلقی دو عددی صورتی suavinex
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 13:31

شیشه شیر ۲۷۰ml طلقی دو عددی صورتی suavinex

شیشه شیر ۲۷۰ml طلقی دو عددی صورتی suavinex – شیشه شیر یکی از ضروریات سیسمونی نوزاد است که باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج دهید . انتخاب شیشه شیر به دلیل اینکه تغذیه نوزاد با آن در ارتباط است باید با وسواس بیشتری صورت بگیرد . شیشه شیرها انواع مختلفی دارند و با مدل های متنوعی در بازار وجود دارند .

احتمالا شما هم برای خرید یک شیشه شیر خوب که تمام ویژگی های یک محصول با کیفیت را داشته باشد بسیار جستجو کرده اید . شیشه شیر های سواوینکس suavinex یکی از محصولات بی نظیراست که توانسته انتخاب بسیاری از مادر جهان باشد.اگر به دنبال شیشه شیری هستید که مادرن بسیاری در ایران و سراسر جهان آن را تایید کنند و از کیفیت و راحتی آن آگاه باشند میتوانید این شیشه شیر را سواوینکس suavinex به عنوان گزینه ی اصلی خود در نظر داشته باشید .

شیشه شیر 

شیشه شیر نوزاد

 

شیشه شیر

 

http://niniland-shop.com



:: برچسب‌ها: شیشه شیر , خرید شیشه شیر , شیشه شیر نوزاد , شیشه شیر فیلپس اونت , شیشه شیر اونت ,
شیشه شیر ۲۷۰ml طلقی دو عددی آبی suavinex
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 12:54

شيشه شير 270ml طلقی دو عددی آبی suavinex

شيشه شير 270ml طلقی دو عددی آبی suavinex - شیشه شیر یکی از ضروریات سیسمونی نوزاد است که باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج دهید . انتخاب شیشه شیر به دلیل اینکه تغذیه نوزاد با آن در ارتباط است باید با وسواس بیشتری صورت بگیرد . شیشه شیرها انواع مختلفی دارند و با مدل های متنوعی در بازار وجود دارند .

احتمالا شما هم برای خرید یک شیشه شیر خوب که تمام ویژگی های یک محصول با کیفیت را داشته باشد بسیار جستجو کرده اید . شیشه شیر های  سواوینکس suavinex یکی از محصولات بی نظیراست که توانسته انتخاب بسیاری از مادر جهان باشد.اگر به دنبال شیشه شیری هستید که مادرن بسیاری در ایران و سراسر جهان آن را تایید کنند و از کیفیت و راحتی آن آگاه باشند میتوانید این شیشه شیر را سواوینکس suavinex به عنوان گزینه ی اصلی خود در نظر داشته باشید . 

شیشه شیر 

 

 

http://niniland-shop.com

 

 شیشه شیر

 


:: برچسب‌ها: شیشه شیر , خرید شیشه شیر , شیشه شیر نوزاد , شیشه شیر فیلپس اونت , شیشه شیر اونت ,
شیشه شیر 260 میل طرح فیل طلقی نچرال Philips Avent
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 11:58

شیشه شیر 260 میل طرح فیل طلقی نچرال Philips Avent

شیشه شیر 260 میل طرح فیل طلقی نچرال Philips Avent - شیشه شیر نچرال فیلیپس اونت با طراحی خلاقانه دو لایه حلقه، نفخ و ناراحتی را با مکش هوا به داخل شیشه به جای دهان کودک کاهش می دهد و موجب می شود که کودک دچار دل درد و نفخ نگردد.

http://niniland-shop.com

شیشه شیر اونت

 



:: برچسب‌ها: شیشه شیر , خرید شیشه شیر , شیشه شیر نوزاد , شیشه شیر فیلپس اونت , شیشه شیر اونت ,
شیر دوش medela
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 15:3

شیر دوش medela

شیر دوش medela 

  • نوع خودکار
  • وزن 770 گرم
  • جنس بطری پلاستیک
  • درجه بندی دارد
  • سایر توضیحات سبک و کوچک
  • قابل استفاده با برق و باطری
  • ایجاد افزایش راندمان شیردهی
  • ریتم مکش 3 مرحله ای به صورت اتوماتیک: مکش، رهایی، استراحت قابلیت تنظیم میزان قدرت مکش
  • قطعات قابل استریل در آب جوش
  • ساخت مدلا سوئیس

برای خرید شیر دوش مدلا به روی لینک زیر کلیک کنید 

شیردوش مدلا medela


 

شیر دوش  


 

http://niniland-shop.com


 

 



:: برچسب‌ها: شیر دوش , خرید شیردوش , شیر دوش دستی , شیر دوش برقی , شیر دوش الکتریکی ,
شیردوش
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 12:34

شیردوش - برای اکثر مادران مواقعی پیش خواهد آمد که نوزاد خود را به دلایلی نظیر مسافرت، کار و یا بیماری از خود دور نگه دارند. پس باید به کمک #شیر دوش در این مواقع، شیر برای نوزاد خود ذخیره کنند. در اصل #شیر دوش به مادر کمک بسیاری می‌کند.

شیر مادر به مدت ۶ ساعت در دمای محیط و ۲ تا ۳ روز در یخچال سالم می‌ماند. پس این روش برای مادرانی که در محیط بیرون خانه کار می‌کنند، بسیار مناسب است. این مادران می‌توانند به وسیله شیر دوش شیر خود را بدوشند. از طرفی دیگر شیر دوش باعث بیرون آمدن نوک سینه‌های صاف شده و باعث می‌شود که نوزاد راحت‌تر شیر بخورد. بعضی از شیر دوش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه مکیدن شیر از سینه مادر است.

 شما میتوانید انواع شیردوش : شیر دوش دستی - شیر دوش برقی (شیر دوش الکتریکی)  را از فروشگاه اینترنتی نی نی لند تهییه کنید ، در صورت داشتن هرگونه سوالی با ما تماس بگیرید .

جهت مشاهده تمام مدل های شیر دوش نی نی لند به رو لینک زیر کلیلک کنید 

شیردوش

 

شیشه شیر 

 

سرشیشه 

 

برس شیشه شوی

 

ظرف ذخیره شیر

 

ملزومات شیشه شیر


 


http://niniland-shop.com 



:: برچسب‌ها: شیر دوش , خرید شیردوش , شیر دوش دستی , شیر دوش برقی , شیر دوش الکتریکی ,
سیسمونی
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 17:11

سیسمونی

راهنمای کامل خرید سیسمونی نوزاد ؛ آنچه باید بخرید و وسایل اضافی که باید از فهرست حذف کنید

بسیاری از افراد دوست دارند سیسمونی کاملی داشته باشند تا جایی که در برخی از مواقع چیزهای غیر ضروری را نیز تهیه می کنند ، وسایلی که بعد از گذشت مدتی تازگی خود را هم از دست می دهند و به انباری یا سطل آشغال خانه منتقل می شوند. با ادامه این بخش از نمناک همراه شوید تا وسایل غیر ضروری و برخی از لوازم ضروری سیسمونی را به شما معرفی نماییم تا بتوانید یک انتخاب عاقلانه داشته باشید.خرید سیسمونی نوزاد

 سیسمونی

سیسمونی نوزاد

نبایدهای لیست خرید سیسمونی نوزاد

لیست خرید سیسمونی نوزادتان را دوباره بنویسید

استریلایزر:

 استریلایزر یا دستگاه استریل کننده شیشه شیر و سایر وسایل کودک، وسیله ای برای استریله کردن وسایل کودک با حرارت بالا است که قیمت بالایی دارد . استریلایزر شیشه شیر را نمی شوید پس اول باید خودتان شیشه ها را بشویید و بعد داخل دستگاه بگذارید.

 هر دستگاه مخصوص شیشه های مارک خودش طراحی شده و ارتفاع با این شیشه ها هماهنگ است بنابراین حتما باید از شیشه های مارک خودش استفاده کنید. بهتر است خودتان در خانه این شیشه ها را در آب بجوشانید و با استفاده از ماشین ظرفشویی هایی که سیستم خشک کن دارند، وسایل کودک را استریل کنید.

 عروسک های پشمالو:

 از اسباب بازی های غیر ضروری در سیسمونی کودک عروسک های پشمالو هستند . این عروسک ها تا 3 سالگی برای کودک مضرند زیرا کودک آن را در دهانش می برد و ممکن است پرزهای او وارد دهانش شود و خطر خفگی را در پی داشته باشد.

 

وجود این عروسک ها احتمال ابتلا به آسم، حساسیت ها و حتی عفونت ریه را در کودک افزایش می دهد . عروسک های دارای مو مژه نیز جزو این دسته هستند.

 

عروسک های پشمالو

 

 

وسایل ضروری نوزاد

 

خریدهای ضروری برای سیسمونی نوزاد

از وسایل بهداشتی ضروری برای کودک پوشک بچه، کهنه بچه، تشک تعویض نوزاد، حوله بزرگ یا حوله کلاهدار، لیف حوله ای یا اسفنج نرم و ضد حساسیت، شامپو و صابون بچه، یک لگن کوچک، دستمال مرطوب نوزاد (بدون عطر)، ناخنگیر کودک، دندان گیر، فین گیر، مسواک انگشتی برای بعد از 6 ماهگی، پماد سوختگی، الکل سفید و پنبه می باشند.

 

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز در سیسمونی کاسه، بشقاب و قاشق نوزاد، قابلمه کوچک شیشه ای یا پیرکس برای غذای نوزاد هستند.

سیسمونی

 

 

http://niniland-shop.com

 



:: برچسب‌ها: سیسمونی , خرید سیسمونی , فروشگاه اینترنتی سیسمونی , سیسمونی نوزاد , سیسمونی نوزاد دختر , سیسمونی نوزاد پسر,
کالسکه مسافرتی GB
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 15:7
  • کالسکه جمع شده بسیار جمع و جور بوده که در هرجایی،از کوچکترین اتومبیل،کابین هواپیما و کشتی تا زیر یک صندلی قطار جای می گیرد
  • این کالسکه یکی از سبک و کوچکترین کالسکه ها و ایده آل برای سفر است
  • به راحتی با یک دست جمع می‌شود
  • قابلیت حالت خواب
  • وجود بالشتک پشت سر ونیز
  • دارای نشیمن بسیار راحتی بوده و نوزاد یا کودک شما زمانی که داخل این کالسکه قرار دارد احساس ناراحتی و بی تابی نمیکند.
  • دارای فنر در چرخ برای استحکام بهتر
  • دارای سبد بزرگ
  • قابل جمع شوندگی عالی
  • درای کمربندهای ایمنی ۵ نقطه ای برای محافظت و ایمنی بیشتر نوزاد و کودک
  • دارای گارد محافظ برای محافظت و ایمنی بیشتر نوزاد و کودک
  • دارای سایبان برای محافظت از کودک در مقابل اشعه خورشید
  • قابل استفاده از ۴ ماه تا ۴ سال (۱۷ کیلوگرم )
  • در ابعاد : ۵۴.۵*۴۷.۲*۲۹ سانتیمتر
  • وزن : ۶.۳۰۰ کبلوگرم
  • تحمل وزن : ۲۵ کیلوگرم
  • همراه با یک سال گارانتی
  • برند آمریکایی

برای خرید کالسکه جی بی میتوانید به فروشگاه اینترنتی نی نی لند مراجعه کنید 

http://niniland-shop.com



:: برچسب‌ها: کالسکه جی بی , gb کالسکه مسافرتی جی بی gb کالسکه جی بی , کالسکه مسافرتی جی بی کالسکه gb , کالسکه مسافرتی gb , خرید کالسکه جی بی gb , خرید کالسکه مسافرتی جی بی gb , خرید کالسکه gb , خرید کالسکه مسافرتی gb , خرید کالسکه جی بی , خرید کالسکه مسافرتی جی بی , کالسکه gb qbit , کالسکه gb pockit , قیمت کالسکه جی بی , نمایندگی کالسکه جی بی ,نمایندگی کالسکه gb , کالسکه مارک جی بی , کالسکه مارک gb , قیمت کالسکه جی بی , قیمت کالسکه gb,
شیشه شیر نوزاد
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 11:39

شیشه شیر نوزاد

شیشه‌شیر کودک یک بطری به همراه پستانک است که معمولاً زمانی که مادر با سینه خود کودک را تغذیه نمی‌کند یا برای فردی که نمی‌تواند از ظروفی مانند فنجان بنوشد، استفاده می‌شود. شیشه‌شیر معمولاً زمانی استفاده می‌شود که دسترسی به مادر نباشد.

شیشه شیر به‌طور معمول از چهار عضو اصلی تشکیل می‌شود: بطری که مایع را درون خود نگه می‌دارد. سری شیشه شیر که نوزاد مایع را از آن می‌مکد. سرپیچ که بخشی ضروری و شبیه یک حلقه است و درپوش. سری شیشه شیر بین سرپیچ و بطری قرار می‌گیرد و سرپیچ با چرخیدن روی بطری سفت می‌شود تا سری شیشه شیر در جای خودش قرار گیرد. درپوش که در اکثر شیشه شیرها یافت می‌شود، هنگام استفاده نشدن، از ورود گردوخاک و دیگر عوامل بیرونی به درون شیشه شیر جلوگیری می‌کند.

شیشه شیر نوزاد

پلاستیکی

پلاستیک به‌دلیل ارزانی و سبکی بیشترین استفاده را در تولید این محصول دارد؛ شیشه شیرهایی که بطری‌های پلاستیکی دارند، با افتادن نخواهند شکست و رطوبت هوا را به بدنهٔ خود نمی‌گیرند. شیشه شیرهای پلاستیکی در قدیم حاوی نوعی ماده مضر برای بدن انسان بودند (BPA) اما از سال ۲۰۱۲ میلادی، سازمان جهانی غذا و دارو تنها استفاده از پلاستیک‌های بدون "BPA" را در ساخت شیشه شیرها مجاز اعلام کرد.

ویژگی‌های شیشه شیر پلاستیکی:

بوگرفتن

خراشیده‌شدن

فرسوده‌شدن با گذشت زمان

از هم پاشیدن ترکیب پلاستیک در دماهای بالا

وزن سبک

قیمت ارزان

کاهش احتمال شکستگی

شیشه‌ای

این نوع دارای قیمت بالاتری است و فروش کمتری نسبت به نوع پلاستیکی دارد.

ویژگی‌های شیشه شیر شیشه‌ای:

قیمت گران‌تر نسبت به بطری‌های پلاستیکی

وزن سنگین‌تر نسبت به بطری‌های پلاستیکی

جذب رطوبت محیط هنگام استفاده از مایعات سرد

امکان شکستن

عمر طولانی

قابل‌بازیافت

بدون مواد شیمیایی مضر

شست‌وشوی آسان

استل

شیشه شیرهای استیل از شیشه‌ای و پلاستیکی گران‌تر هستند و البته دارای مقاومت بیشتری نسب به دیگر انواع هستند.

ویژگی‌های شیشه شیر استیل:

قیمت گران‌تر

بدون شفافیت

شست‌وشوی آسان

اغلب شکسته نمی‌شوند

به‌سختی خراشیده می‌شوند

شیشه شیر نوزاد

خرید شیشه شیر نوزاد 

http://niniland-shop.com

خرید شیشه شیر نوزاد

خرید شیشه شیر نوزاد

خرید شیشه شیر نوزاد

خرید شیشه شیر نوزاد

کارواش سیار

کارواش در محل 

کارواش آنلاین



:: برچسب‌ها: شیشه شیر نوزاد , خرید شیشه شیر نوزاد , شیشه شیر , بهترین برند شیشه شیر,
فروشگاه اینترنتی نی نی لند
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 1:0

فروشگاه اینترنتی نی نی لند

خرید سیسمونی

تصور کنید برای نوزاد تو راهی یا تازه متولد شده خود وسایلی را نیاز دارید و اما بجای بیرون رفتن و خرید کردن ، وقتی در خانه در حال استراحت کردن هستید به راحتی محصول مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی نی نی لند خریداری کرده و همان روز درب منزل تحویل میگیرید !!!!

 

در خانه خود با آرامش کامل تمامی برندها و مدل های کالای مورد نیاز خود مشاهده میکنید . مقایسه میکنید و بعد به راحتی محصول مورد نیاز خود را سفارش میدهید و از آن بهتر در صورت داشتن هر گونه سوالی میتوانید با کامندان نی نی لند تماس بگیرید ، ما شما را بطور کامل راهنمایی میکنیم .

 

آسان سفارش دهید و آسان تحویل بگیرید

خرید سرویس خواب

 



:: برچسب‌ها: سیسمونی , خرید سیسمونی , فروشگاه اینترنتی سیسمونی , سیسمونی نوزاد , سیسمونی نوزاد دختر , سیسمونی نوزاد پسر,

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد