فروشگاه اینترنتی نی نی لند اولین و بزرگترین فروشگاه اینترنتی سیسمونی ، لوازم کودک و مادر ارائه دهنده برترین برندهای سیسمونی
کالسکه میما مدل xari
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 17:3

کالسکه میما مدل xari

کالسکه از جمله وسایل کودک است که در بیرون از منزل ، گردش و سفر کاربرد بسیاری دارد و آسودگی خیال و راحتی را برای پدرها و مادران فراهم میکند کالسکه میما قابل تنظیم میباشد(زاویه خواب کامل) . ویژگی منحصر بفرد این کالسکه چرخهای آن است که بسیار انعطاف پذیر است که در مسیرهای ناهموار نیز کودک راحت است.

کالسکه میما

کالسکه میما 

http://niniland-shop.com

کالسکه mima



:: برچسب‌ها: کالسکه , کالسکه میما , کالسکه mima , کالسکه لاکچری , محصولات mima,
شیشه شیر ۲۷۰ml طلقی دو عددی صورتی suavinex
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 13:31

شیشه شیر ۲۷۰ml طلقی دو عددی صورتی suavinex

شیشه شیر ۲۷۰ml طلقی دو عددی صورتی suavinex – شیشه شیر یکی از ضروریات سیسمونی نوزاد است که باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج دهید . انتخاب شیشه شیر به دلیل اینکه تغذیه نوزاد با آن در ارتباط است باید با وسواس بیشتری صورت بگیرد . شیشه شیرها انواع مختلفی دارند و با مدل های متنوعی در بازار وجود دارند .

احتمالا شما هم برای خرید یک شیشه شیر خوب که تمام ویژگی های یک محصول با کیفیت را داشته باشد بسیار جستجو کرده اید . شیشه شیر های سواوینکس suavinex یکی از محصولات بی نظیراست که توانسته انتخاب بسیاری از مادر جهان باشد.اگر به دنبال شیشه شیری هستید که مادرن بسیاری در ایران و سراسر جهان آن را تایید کنند و از کیفیت و راحتی آن آگاه باشند میتوانید این شیشه شیر را سواوینکس suavinex به عنوان گزینه ی اصلی خود در نظر داشته باشید .

شیشه شیر 

شیشه شیر نوزاد

 

شیشه شیر

 

http://niniland-shop.com



:: برچسب‌ها: شیشه شیر , خرید شیشه شیر , شیشه شیر نوزاد , شیشه شیر فیلپس اونت , شیشه شیر اونت ,
شیشه شیر ۲۷۰ml طلقی دو عددی آبی suavinex
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 12:54

شيشه شير 270ml طلقی دو عددی آبی suavinex

شيشه شير 270ml طلقی دو عددی آبی suavinex - شیشه شیر یکی از ضروریات سیسمونی نوزاد است که باید در انتخاب آن دقت زیادی به خرج دهید . انتخاب شیشه شیر به دلیل اینکه تغذیه نوزاد با آن در ارتباط است باید با وسواس بیشتری صورت بگیرد . شیشه شیرها انواع مختلفی دارند و با مدل های متنوعی در بازار وجود دارند .

احتمالا شما هم برای خرید یک شیشه شیر خوب که تمام ویژگی های یک محصول با کیفیت را داشته باشد بسیار جستجو کرده اید . شیشه شیر های  سواوینکس suavinex یکی از محصولات بی نظیراست که توانسته انتخاب بسیاری از مادر جهان باشد.اگر به دنبال شیشه شیری هستید که مادرن بسیاری در ایران و سراسر جهان آن را تایید کنند و از کیفیت و راحتی آن آگاه باشند میتوانید این شیشه شیر را سواوینکس suavinex به عنوان گزینه ی اصلی خود در نظر داشته باشید . 

شیشه شیر 

 

 

http://niniland-shop.com

 

 شیشه شیر

 


:: برچسب‌ها: شیشه شیر , خرید شیشه شیر , شیشه شیر نوزاد , شیشه شیر فیلپس اونت , شیشه شیر اونت ,
شیشه شیر 260 میل طرح فیل طلقی نچرال Philips Avent
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 11:58

شیشه شیر 260 میل طرح فیل طلقی نچرال Philips Avent

شیشه شیر 260 میل طرح فیل طلقی نچرال Philips Avent - شیشه شیر نچرال فیلیپس اونت با طراحی خلاقانه دو لایه حلقه، نفخ و ناراحتی را با مکش هوا به داخل شیشه به جای دهان کودک کاهش می دهد و موجب می شود که کودک دچار دل درد و نفخ نگردد.

http://niniland-shop.com

شیشه شیر اونت

 



:: برچسب‌ها: شیشه شیر , خرید شیشه شیر , شیشه شیر نوزاد , شیشه شیر فیلپس اونت , شیشه شیر اونت ,
شیر دوش medela
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 15:3

شیر دوش medela

شیر دوش medela 

  • نوع خودکار
  • وزن 770 گرم
  • جنس بطری پلاستیک
  • درجه بندی دارد
  • سایر توضیحات سبک و کوچک
  • قابل استفاده با برق و باطری
  • ایجاد افزایش راندمان شیردهی
  • ریتم مکش 3 مرحله ای به صورت اتوماتیک: مکش، رهایی، استراحت قابلیت تنظیم میزان قدرت مکش
  • قطعات قابل استریل در آب جوش
  • ساخت مدلا سوئیس

برای خرید شیر دوش مدلا به روی لینک زیر کلیک کنید 

شیردوش مدلا medela


 

شیر دوش  


 

http://niniland-shop.com


 

 



:: برچسب‌ها: شیر دوش , خرید شیردوش , شیر دوش دستی , شیر دوش برقی , شیر دوش الکتریکی ,
شیردوش
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 12:34

شیردوش - برای اکثر مادران مواقعی پیش خواهد آمد که نوزاد خود را به دلایلی نظیر مسافرت، کار و یا بیماری از خود دور نگه دارند. پس باید به کمک #شیر دوش در این مواقع، شیر برای نوزاد خود ذخیره کنند. در اصل #شیر دوش به مادر کمک بسیاری می‌کند.

شیر مادر به مدت ۶ ساعت در دمای محیط و ۲ تا ۳ روز در یخچال سالم می‌ماند. پس این روش برای مادرانی که در محیط بیرون خانه کار می‌کنند، بسیار مناسب است. این مادران می‌توانند به وسیله شیر دوش شیر خود را بدوشند. از طرفی دیگر شیر دوش باعث بیرون آمدن نوک سینه‌های صاف شده و باعث می‌شود که نوزاد راحت‌تر شیر بخورد. بعضی از شیر دوش‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شبیه مکیدن شیر از سینه مادر است.

 شما میتوانید انواع شیردوش : شیر دوش دستی - شیر دوش برقی (شیر دوش الکتریکی)  را از فروشگاه اینترنتی نی نی لند تهییه کنید ، در صورت داشتن هرگونه سوالی با ما تماس بگیرید .

جهت مشاهده تمام مدل های شیر دوش نی نی لند به رو لینک زیر کلیلک کنید 

شیردوش

 

شیشه شیر 

 

سرشیشه 

 

برس شیشه شوی

 

ظرف ذخیره شیر

 

ملزومات شیشه شیر


 


http://niniland-shop.com 



:: برچسب‌ها: شیر دوش , خرید شیردوش , شیر دوش دستی , شیر دوش برقی , شیر دوش الکتریکی ,
سیسمونی
نوشته شده توسط نی نی لند در ساعت 17:11

سیسمونی

راهنمای کامل خرید سیسمونی نوزاد ؛ آنچه باید بخرید و وسایل اضافی که باید از فهرست حذف کنید

بسیاری از افراد دوست دارند سیسمونی کاملی داشته باشند تا جایی که در برخی از مواقع چیزهای غیر ضروری را نیز تهیه می کنند ، وسایلی که بعد از گذشت مدتی تازگی خود را هم از دست می دهند و به انباری یا سطل آشغال خانه منتقل می شوند. با ادامه این بخش از نمناک همراه شوید تا وسایل غیر ضروری و برخی از لوازم ضروری سیسمونی را به شما معرفی نماییم تا بتوانید یک انتخاب عاقلانه داشته باشید.خرید سیسمونی نوزاد

 سیسمونی

سیسمونی نوزاد

نبایدهای لیست خرید سیسمونی نوزاد

لیست خرید سیسمونی نوزادتان را دوباره بنویسید

استریلایزر:

 استریلایزر یا دستگاه استریل کننده شیشه شیر و سایر وسایل کودک، وسیله ای برای استریله کردن وسایل کودک با حرارت بالا است که قیمت بالایی دارد . استریلایزر شیشه شیر را نمی شوید پس اول باید خودتان شیشه ها را بشویید و بعد داخل دستگاه بگذارید.

 هر دستگاه مخصوص شیشه های مارک خودش طراحی شده و ارتفاع با این شیشه ها هماهنگ است بنابراین حتما باید از شیشه های مارک خودش استفاده کنید. بهتر است خودتان در خانه این شیشه ها را در آب بجوشانید و با استفاده از ماشین ظرفشویی هایی که سیستم خشک کن دارند، وسایل کودک را استریل کنید.

 عروسک های پشمالو:

 از اسباب بازی های غیر ضروری در سیسمونی کودک عروسک های پشمالو هستند . این عروسک ها تا 3 سالگی برای کودک مضرند زیرا کودک آن را در دهانش می برد و ممکن است پرزهای او وارد دهانش شود و خطر خفگی را در پی داشته باشد.

 

وجود این عروسک ها احتمال ابتلا به آسم، حساسیت ها و حتی عفونت ریه را در کودک افزایش می دهد . عروسک های دارای مو مژه نیز جزو این دسته هستند.

 

عروسک های پشمالو

 

 

وسایل ضروری نوزاد

 

خریدهای ضروری برای سیسمونی نوزاد

از وسایل بهداشتی ضروری برای کودک پوشک بچه، کهنه بچه، تشک تعویض نوزاد، حوله بزرگ یا حوله کلاهدار، لیف حوله ای یا اسفنج نرم و ضد حساسیت، شامپو و صابون بچه، یک لگن کوچک، دستمال مرطوب نوزاد (بدون عطر)، ناخنگیر کودک، دندان گیر، فین گیر، مسواک انگشتی برای بعد از 6 ماهگی، پماد سوختگی، الکل سفید و پنبه می باشند.

 

یکی دیگر از وسایل مورد نیاز در سیسمونی کاسه، بشقاب و قاشق نوزاد، قابلمه کوچک شیشه ای یا پیرکس برای غذای نوزاد هستند.

سیسمونی

 

 

http://niniland-shop.com

 



:: برچسب‌ها: سیسمونی , خرید سیسمونی , فروشگاه اینترنتی سیسمونی , سیسمونی نوزاد , سیسمونی نوزاد دختر , سیسمونی نوزاد پسر,